torsdag 20 maj 2010

Hemma igen



Ingen aska hindrade flyget, allt har gått helt enligt planerna. Hyrbilen som kom och hämtade oss, resan till Keszthely vid Balatonsjön vilken gick som smort... Cikadorna som sjöng (?),och vinkällaren som vi blev bjudna in till...
Världens underbaraste vin! Så var också väggarna tapetserade av diplom.
Aldrig har jag smakat ett vin som Endres!



Men jag har fullt upp, och min gamla dator känns jobbigare än någonsin. Jag har blivit förkyld och jag har börjat valpkurs med Totoro..
Så jag återkommer..
Just nu orkar jag inte skriva mer. Vill bara säga att allt är fint och sommaren ljuvlig.
Jag återkommer alldeles snart.. Lev väl!

3 kommentarer:

m-tha sa...

Härligt Eva, jag började just fundera vart du tagit vägen. Kul att höra mer om din resa längre fram! Jag/vi har varit på Åland och spelat golf några dagar. En underbar resa! Kram!

Lisbet sa...

Låter underbart, välkommen tillbaka till sverige och det var ju skönt att askmolnet höll sej lugnt!

Ha det så bra,
Hälsningar Lisbet

Anmaja sa...

Åh det låter bra att du är hemma och nöjd trots förkylningen. Krya nu på dej och var rädd om dej. Gör inget onödigt, vila och ha det bara bra!

Anna på fastlandet